Két nap, két Hold - Otthon

2008.09.17. 10:20

Na, összebénáztam valamit, nem ilyet akartam egyáltalán, egészen mást, de ez van.
Nem csókolgat a múzsa mostanában. :)

Lehet, hogy alakul ez a vers még... (hát igen!)

Most épp egy duplavers alakját ölti, tessék:

Két nap, két Hold

Üresek az utcák, amikor megyek haza,
Fölbukkanhatna valami, de csak a Hold arca
Bújik elő a felhők mögül csendben,
S rója útját magányosan, magasan a mennyben.

Tegnap is így nézett le rám a hátam mögül,
Néztem, hogy a villamoson a sok ember örül,
De akármit is mondasz, a kontraszt ez csupán -
Folytak le a könnyek szemben a lány arcán.

2008. szeptember 17.

Otthon

Hazajöttem. Nevetek magamon.
A villódzó neonfényen a vonaton.
Az utcákban a vermek mindig is ott voltak
„Vigyázz, ha erre jársz!” - suttogják a holtak.

2008. szeptember 12.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kockakolto.blog.hu/api/trackback/id/tr61661076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kiraaaaa 2008.09.14. 21:19:29

HA homlokon csókollak dolgozol még a versen:))))))

Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2008.09.15. 01:08:32

Kira, te valami mitológiai nőszemély vagy? :D
Ha jössz parázsba, akkor megejthetjük. :)
Feltett szándékom dolgozni a versen, pl. kitörlöm mindjárt. :D

Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2008.09.15. 01:12:03

Na, azért egy részét meghagytam, a többi rákerült az üllőre. :)

kiraaaaa 2008.09.15. 21:07:02

Háát a mitológiába bekerülést nem tervezem:))
Na szép, kitörölted..ez is egyfajta alakulás, a megszűnés:)))

NA,jó,legyen kísérlet: homlokon csókollak, aztán meglátjuk,mi lesz:)))

kiraaaaa 2008.09.17. 18:32:13

Megy, ez, csók nélkül is:)))

A másik jobb:)

Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2013.02.17. 22:54:41

Milyen már, hogy visszaolvasom magam?
Érdekes, hogy nekem más tetszik, mint másoknak. Nem furcsa, érdekes.
Ez talán csak az utcai vermes motívum miatt tetszik. Meg van egy belső rím, amitől szerintem tök jó egy sor, egy amatőrtől nem is rossz. :)
"/>
süti beállítások módosítása