Filmnapló - Kyss mig

2013.11.01. 18:29

Lehetne az is a poszt címe (meg majd a következőé), hogy Színésznőszerelmeim. Az első ilyen még Sophie Marceau volt jó régen, de nem a Házibuli miatt, szerintem azt nem is láttam. Így felnőtt fejjel már csak meglátok valakit egy filmben, és aztán megnézem valami másban is, és megpróbálok rájönni, hogy miért is tetszik.

Nem kell hozzá nagy svédtudás, hogy megértsük a film címét. Először egy svéd minisorozatban láttam meg Ruth Vega Fernandezt, az Annika Bengztonban, volt benne egy rész, ahol Annika leruccant Spanyolországba nyomozni, és idegenvezetőül ajánlották neki a svéd férfihoz hozzáment, majd elvált spanyol nőcit. Na ez volt ő. Megjegyeztem magamnak, megszereztem a Kyss mig-et, aztán telt az idő. Biztos elhomályosította a Bengztont játszó Malin Crépin, főleg azzal, hogy mutogatta a melleit. :) Na de milyen leszbifilm lenne a Kyss mig, ha nem láthantnánk Ruth melleit is?

b640x600.jpg

Nos, mit is lehet elmondani erről az állítólag első svéd leszbifilmről azon kívül, hogy olyan, mint a többi könnyed romantikus-próbálkozós szerelmesfilm?

Hát nem sokat. Szerintem nagyon művi, a szituációk nekem nem túl valóságosak, szóval a történetnek nem hiszek, de az érzelmek rendben vannak. Biztos én is szerelmes lennék a szöszi főszereplőbe, pedig nem vagyok nő. Szóval romantikus filmnek jó lesz ez, bár nem tudom a nők mit szólnának, ha ezt kéne nézniük a barátjukkal. Elég, ha dúlnak az érzelmek, vagy kell egy férfi is a képernyőre, aki érez? Vagy pont ezért jó, mert a filmnézőpartner ott van férfinak, ha sikerült romantikus hangulatba esni.

Visszatérek inkább a színésznőszerelem témára. Az Annika Bengztonban nem is tudom miért tetszett meg, a fenti képen nem is néz ki túl jól, talán akkor inkább, mikor felveszi a napszemüvegét, és mutatják az öltözetét, mert az emlékeim szerint teljesen pöpec volt.

A foltos írisze szexepil, de ezt csak most vettem észre. Nem tudom, valami tetszik a nézésében, amúgy meg egy vékony, csinos nő, szóval nekem bejön. Íme a nézés:

ruth41.jpg

14138011_ori.jpg

Íme az öltözködés:

Ruth_ELLE_netti42.jpg

PlazaKvinna_fashion_mag_cover.jpg

Ruth_ELLE_netti3.jpg

Ruth_ELLE_netti1.jpgKöszönöm a figyelmet! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kockakolto.blog.hu/api/trackback/id/tr445609514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2013.11.12. 21:03:55

A filmről még tán annyit, hogy a szereplők neveit most újraolvastam, és imádom, ahogy svédül kimondják őket, próbálom utánozni. Ahogy a régi amerikai filmekbeli kiejtést is.
"/>
süti beállítások módosítása