A villamoson csak a csúnya lányok szemeznek velem

2009.03.25. 16:15

Még a múlt héten belekezdtem, de csak mostanra csiszolódott elfogadhatóra.

(esti elégia)

Na jó, ez így nem egészen igaz
Némi pontosításra szorul,
A lányok nem néznek ki szarul,
Csak valamiért nem tetszenek.

A Nagy Egyesített Elmélet:
"Nekem nem kell, akinek én kellek"
És ennek a szimmetriapárja a
Villamoson szemezésre is megállja a

Helyét átadja az alacsony idős néninek
A lány, ki kezében virággal fellépett.
És ami még furcsa: van neki egy párja,
Válla felett tekintete az én szemem bántja.

2009. március 24.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://kockakolto.blog.hu/api/trackback/id/tr121025115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kiraaaaa 2009.03.26. 08:13:08

AHA! Szóval Te azért utazgatsz,hogy csajozz:))

Elanor_ 2009.04.02. 11:57:19

@Kocka Költő: h milyen vidám a hangulata a versnek, olyan könnyed, légies, h kedvem volna megzenésíteni :)))
asszem, a 30Y simán írhatna hozzá zenét :)

Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.04.02. 13:00:03

@Elanor_: Hát ez nekem sose jutott volna az eszembe. :) Te is csak most találtad ki, mi?
Elkezdtem dúdolgatni a versre, és van benne valami tényleg. :D

Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.04.21. 22:49:28

Ma szemezett velem egy szép lány is. De nem volt olyan bátor, mint a virágos a versben, a barátja nem volt ott. :D
"/>
süti beállítások módosítása