Illat

2010.11.09. 22:24

A legjobb illatok között van a világon. Számomra. Elégedettséggel tölt el, ha valahol kapok egy csésze lelkiismeretesen elkészített kávét, ha már nekem nincs kávégépem. Ma találtam egy fotót, és kiderült, hogy még mindig tetszik a kávé a csészében:

Dose

Van pár egész jó csészém nekem is, de a tökéletest még keresem. Az a piros jöhetne a képről. A tejhabos üvegpohárban van, ha jól látom.

Szerelmem egyszer
kotyogóst főzött nekem —
már elköltöztem.

:)

Bevallom, a szenrjúhoz az ihletet innen vettem: Raos Coffee Haiku Contest

A bejegyzés trackback címe:

https://kockakolto.blog.hu/api/trackback/id/tr652437219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2010.12.01. 10:07:08

Van egy partnercég, ahol nagyon jó kávét lehet főzni. Kár, hogy ritkán járok ott, de mindig lecsapok rá. Lehetne nálunk is egy hasonló kapszulás eszköz. Vagy egy igazi kávégép akár, hmm...
A kapszulással csak annyi a bajom, hogy a szóban forgó drága, és nem azért, mert fair trade.
Végül egy fénykép: www.flickr.com/photos/heisajo/5218048624/in/photostream/lightbox/

Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2011.04.16. 15:02:12

Revideáltam az álláspontom. Vettem egy kotyogóst.
A szerelmemnek viszont nem bocsátottam meg. :)
"/>
süti beállítások módosítása