Álmok

2011.01.30. 22:35

Jó volna, ha ébredés után lejegyezném az álmaimat, amíg emlékszem rájuk. Ma is érdekes kis történetdarabkákra emlékeztem még reggel, így este meg már szinte semmi sincs belőlük.

Így most csak annyit tudok írni, hogy volt valami buli, nők-férfiak vegyesen, talán néhány nőt ismertem. Volt egy kisebb tolongás, aztán egy férfiismerősöm meg akarta mutatni nekem, hogy kell férfiasan viselkedni.

Aztán egy biztonsági borotvát raktam össze, de a penge nagyon furcsa volt benne. Összerakva viszont teljesen normálisnak nézett ki.

Érthető, hogy ilyeneket álmodtam, mert tegnap betegség miatt kihagytam egy bulit, ahova azért szívesen elmentem volna, és pár napja próbálkozok egy biztonsági borotvával borotválkozni.

Ha ezentúl tényleg leírom az álmaimat, akkor lesznek tartalmasabb posztok is. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kockakolto.blog.hu/api/trackback/id/tr772626456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rebelde 2011.03.23. 13:45:34

kétszer álmodtam azt hogy telitalálatom volt a lottón, ahogy beikszeltem, ahogy kihúzták, azt az örömöt, amit átéltem, hogy gazdag vagyok...:)) álmomban megjegyeztem a számokat, illetve azt hittem, hogy reggelre megmaradnak, de ébren csak pár számra emlékeztem, és azokat ki is húzták mindig...valamit ki kell találnom (nem egy bilire gondoltam) :)

Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2011.03.24. 14:48:07

@Rebelde: Vedd fel diktafonra az éjszakát, hátha beszélsz is álmodban. Vagy valaki maradjon ébren melletted. :)
"/>
süti beállítások módosítása