Álmok IV.

2011.03.31. 09:12

Álmomban egy kölcsönkapott könyvet olvastam. Elég rövid volt, gyorsan is haladtam vele. Egy ismerősöm is volt a közelben, de nem tudom, ki, és egy 17 éves lány, akié a könyv volt. Kis aranyos, kedves lány volt, jól nézett ki, és feltűnően sokat legyeskedett a közelben.

Az ismerősöm megmutatta, hogy a könyv végébe egy levél van ragasztva, amit a fiatal lány írt nekem. Kis aranyos, kedves szerelmes levél volt, amilyen a lány is. Tetszett a csaj, de hát túl fiatal hozzám, és én nem is bírtam vele elképzelni hirtelen semmi komolyat.

Felébredtem. :)

kép forrás: http://horizonetattoo.neuvotattoo.com/144-horizone-tattoo.html

A bejegyzés trackback címe:

https://kockakolto.blog.hu/api/trackback/id/tr852787397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"/>
süti beállítások módosítása