Álmok VII.

2011.06.05. 19:26

A tegnapi álmomról inkább nem számolok be, de abban is volt valami kicsavart furcsaság, mint a maiban.

De ma csak főztem valamit. Nem sikerült jól, azt se tudom, hogy mi készült. Csak nüanszokra emlékszem, vékony hasábokra vágott répát próbáltam puhítani, de beleesett a sok forró olajba, így jól megsült. Később aztán javítottam, egy fazékban főztem a répát, de valamiért beletettem egy kevés nagyon vékonyra szeletelt lilahagymát. Ez még nem tűnt bajnak, csak beleborult a többi is, ami már durvára volt vágva, és az már nem tetszett.

Mindegy, kavargattam, sok sárga répa, közte kevés lilahagyma. Végülis, biztos nem rossz, színre legalábbis... Nagyon élénk színei voltak, még a lábas krómja is fényesebben csillogott.

Kudarc érzésem volt, nem tudtam, mit akartam kihozni belőle, és többször el is bénáztam.

A bejegyzés trackback címe:

https://kockakolto.blog.hu/api/trackback/id/tr312959795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"/>
süti beállítások módosítása