Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Hajnali gondolatok

2012.01.11. 23:19

Tegnap egy fontos nap volt az életemben. Remélem. :)

Korán kezdtem, persze kinek mi az, nekem a 4:40 az. Reggel rádiózni szoktam, de ilyenkor még nem akartam, nem gondoltam, hogy értelmes műsor lenne. Ezért bekapcsoltam a tévét, hogy legyen valami zaj. Nem számítottam arra, hogy Hankiss Elemér jön szembe. Bár pont a múlt héten hallottam a rádióban, egész jó volt.

Szóval a tévéműsor egy 2001-es műsor volt, amit elővettek az archívumból, leporoltak, és leadták, mert ingyen van. De mivel ez legalább jó is volt, ezért szigorúan hajnalban, nehogy nézze valaki. Én csak kb. 0:15-től láttam, és közben tettem-vettem, majd egyszer rendesen megnézem, de addig is itt van:

Aztán majd lesz politizálós poszt is, ami karácsonykor nem jött össze, de hát azóta történtek is dolgok...

A bejegyzés trackback címe:

https://kockakolto.blog.hu/api/trackback/id/tr833538275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"/>
süti beállítások módosítása