TV-ajánló

2013.07.30. 21:06

Még régen láttam az amerikai Tetovált lány filmet, és írtam egy kis szösszenetet a szerelmi szálról...

Na de most nem írom le ide, mert akkor spoilerezném a holnap este 21.25-kor Viasat3-on kezdődő svéd verziót. Azt is láttam már, megtanultam belőle svédül szitkozódni. Szerintem az amerikaiak totálisan lemásolták, mások más véleményen vannak. Szóval így szerintem mind a kettő jó film, de a svédek csináltak még két részt, úgyhogy ajánlom a tévézést!

Na jó, talán pont a szerelmi szál megjelenítésében eltér a két verzió, de hát mit is várnánk Hollywoodtól?

A bejegyzés trackback címe:

https://kockakolto.blog.hu/api/trackback/id/tr135434739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2013.08.01. 21:00:34

Banyek, félbevágták a részeket, na de hogy! Kb. mértanilag, ez így dramaturgiailag érdekesen jött ki. Mindegy, pénteken folytatják, és gondolom ez lesz három hétig.

Lelkileg nem álltam készen, hogy minden jelenetet megnézzek.
"/>
süti beállítások módosítása