Filmnapló - Cashback

2013.11.23. 23:16

Mit kell tudni róla? Az egyik producer Ben Stiller? (Emlékezetből nyomom, ezért nem is biztos.) A főszereplő srác tanította Harry Pottert kviddicsre az első részben. Van egy csomó meztelen nő a filmben, de max. a cici látszik. Nem, szerintem Ben Stiller a Submarine-t produkálta. És tényleg, na majd arról is írok. Ja meg ebben is játszik színésznőszerelmem, Emilia Fox (a következő képen nem ő van).

Cashback_front.jpg

A film eleje számomra elég idegesítő volt, többször neki kellett futnom. Szerintem az a bajom, hogy nem bírom nézni a szakítás után kesergő, nyavalygó srácot. Biztos én is ilyen voltam. :) De aztán egész érdekes csavart vesz a történet, és eltűnik ez a kezdeti nehézség. Na meg persze megjelenik Emilia Fox, aki a szőkeségével és a hülye ruháival megvett engem. Még korábban láttam őt a Merlin kalandjaiban (vagy hogy hívják, amiben Merlin fiatal), nagyon meg sem jegyeztem, csak aztán valahol máshol láttam, és már ismerős volt, és utána tudtam nézni. Így jött a Cashback.

Ez a film talán romantikus komédia. A történet az érthetően hihetetlen elemektől eltekintve hihető, ennél a filmnél szerintem meg pont a játékkal volt a baj, az érzelmek nem annyira a képről jöttek át, mint a belső monológból. Aztán itt tévedhetek, mert nagyon érdekes képi megoldások vannak a filmben, és pont arról is szól, hogy a főszereplő festő hogyan ragadja meg a minket körülvevő szépséget. Lehet, hogy csak a szépség van benne a filmben, az érzelmek nem. A vicces elemek eléggé infantilisek, biztos ilyenek ezek az angolok.

Miért jön be Emilia Fox? Nem igazán tudom megfogni. A tekintete miatt mindenképpen. Ami érdekes rajta, az a szőke szemöldöke, ami néha így alig látszik. Ennyiből azt szűröm le, hogy nekem az igéző tekintetű nők jönnek be, akiken van valami érdekes.

Végül az értékelés: ha áthívnék egy csajt filmezni, akkor a Cashbacket raknám be inkább, mint a Kyss miget. De inkább hívnám át Ruth Vega Fernandezt, mint Emiliát. :)

20120117061737.jpg

url.jpeg

emilia-fox-pic-bbc-628817962-747647.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://kockakolto.blog.hu/api/trackback/id/tr195653102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"/>
süti beállítások módosítása