Ma összetörtem egy lámpát...

2008.05.30. 10:35

Egyszer régen én, a pingpongütő és a labda a csillár alatt kunsztoskodtunk. Meg is lett az eredménye. Meg az erkélyajtón át éjszakába bámulásnak is. Leporoltam, tessék:

Ma összetörtem egy lámpát
És elvesztettem a hitem önmagamban
Nem tudom mitől izzadtságszagú a kezem
Nem akarok különösebben mit mondani ezzel a verssel
Bárcsak meg nem történtté tehetnék dolgokat
Egy ismerősöm leállt a drogról
Be fogom csapni azokat, akiket nem szeretnék
Szomorúnak lenni egy csóktól
Csak egy macska hiányzik az életemből
Mit nem adnék egy halálos betegségért
Be fogom csapni azokat, akiket nem szeretek
Három csillagot látok csak az égen
Két fényeset és egy találd ki milyet
Lehet, hogy el kell menekülnöm majd
Szeretem azokat, akiket nem szeretnék
Otthon, család, szerelem az álmom.

2003. január 13.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kockakolto.blog.hu/api/trackback/id/tr93494742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"/>
süti beállítások módosítása