"Time waits for no one"

2009.04.19. 00:28

Aki a Rolling Stones számra kíváncsi, annak csalódnia kell. :)

Egy regényadaptációt ajánlok, ami már megint anime. Nem vagyok ám ennek a filmformátumnak a kizárólagos híve, csak szerintem sok gyöngyszemet lehet találni köztük.

The Girl Who Leapt Through Time

Nem egy vérkomoly mű, a célközönség az ifjúság, van benne minden, ami kell, humor, sci-fi, szerelem. Kikapcsolódásképpen érdemes megnézni.

A kedvenc jelenetem, amikor Makoto húga azt hiszi, hogy Makoto ki akar ugrani az ablakon, és visszarángatja. A testvéri szeretet vicces megnyilvánulása. :)

Vajon más-e az angol verzió?

A bejegyzés trackback címe:

https://kockakolto.blog.hu/api/trackback/id/tr431073575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Elanor_ 2009.05.25. 15:34:40

unokahúgaim teljesen rákattantak az animékre, vajpn ajánlhatom-e nekik? :) vagy nincs meg ez még magyarul valahol?

Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.05.25. 23:24:12

@Elanor_: Azt hiszem angol felirattal néztem. Hirtelen nem működött a beszerzési hely, úgyhogy nem tudom van-e magyar felirat.
Mi a kérdéses abban, hogy ajánlhatod-e nekik? Korhatár?
Viccesnek indul, de aztán a végére bekomolyodik. Kéred kölcsön?

Na, kerestem, de nem tudom milyen:
www.opensubtitles.org/hu/subtitles/3432344/toki-o-kakeru-shojo-hu
"/>
süti beállítások módosítása