Mai dalok

2009.08.07. 00:56

Nem úgy, hogy mostanában készültek, hanem máshogy.

Sok éve egy este, messze otthonról, mikor nem tudtam aludni, és a közelben egy koncert volt. Akkor még nem ismertem ezt a számot persze, meg hát azóta sem ez a stílusom. Valami mégis megfog benne most. Mélyre hatol, hogy úgy mondjam. Másoknak meg csak szimplán tetszik, ej. :)

Ez meg nekem tetszik csak úgy szimplán, miért is nyomja ez a szívét egyeseknek? Tudom, az élet súlya, tudom, a világ gondja... :)

Ma jó volt a csiliszósz a sültkrumplihoz a Parázsban. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kockakolto.blog.hu/api/trackback/id/tr701293912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SassyGurl 2009.09.18. 23:41:28

Tankcsapda számot mindig meghallgatom, ha padlón vagyok, olyan mintha Laci nekem énekelné...
"/>
süti beállítások módosítása