Jelek - rövidfilm

2009.08.11. 22:06

Megnéztem ezt a rövidfilmet. Nincs jobb, amit kitehetnék, saját írás pláne nem, ez amolyan pótlék. Azért nem muszáj így nézni. 12 perc.

 

 

Nem spoilerezek, ezért csak annyit mondok, hogy másra számítottam. Azt nem tudom, hogy mire, hogy én mit hoztam volna ki belőle.

Majd bekommentelem a gondolataimat, ha lesz érdeklődés.

A bejegyzés trackback címe:

https://kockakolto.blog.hu/api/trackback/id/tr531303784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Brúnó_ 2009.08.12. 20:17:36

@Brúnó_: Bár a csaj kicsit sokat beszél. :D

kerikak 2009.08.26. 10:57:38

@Brúnó_: jaj Brúnó, olyan vaaagy! :D
amúgy tényleg aranyos :) azt hittem a faszi pofára fog esni annyira bamba volt, de végül nem :)

Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.08.27. 11:31:16

@kerikak: Én még bambább vagyok. :)

Szóval én valami olyasmit vártam, hogy a srác kívül áll az őt körülvevő világon, magányos, és ez vagy olyan irányba fejlődik, hogy valahogy ő is belesimul a szürkeségbe, együtt nevet majd a főnök hülye viccein a többiekkel, vagy pedig lecsúszik, elhanyagolja a munkáját, kirúgják, és viseli ennek a következményeit.

Aztán meg arra gondoltam, hogy a csaj néma. Vagy nagyon ronda a hangja. :D

kerikak 2009.08.27. 16:50:31

@Kocka Költő: az hogy néma nekem is megfordult a fejemben :)

Lena. 2009.09.10. 02:10:40

Ez annyira jó volt! :)) Köszi! :) Helyes a srác. :) Nekem a Bergendi iskolatáskás száma jutott eszembe. :)

Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.09.12. 18:06:35

A srác amúgy megszólalásig hasonlít egy középiskolai osztálytársamra, és így különösen érdekes volt nézni a filmet.

SassyGurl 2009.09.18. 23:27:19

Nagyon tetszett, egészen meghatódtam, a 21. századi, irodaházi szerelem. :)
"/>
süti beállítások módosítása