Téli utazás

2010.11.14. 17:55

Lassan itt a tél. Most éppen jó meleg van, megizzadtam biciklizés közben, mégis talán a korai sötétedés miatt megszállt a téli hangulat. Kidobta a youtube a nekem ajánlott videók közé ezt:

Egyszer már írtam erről ezen a blogon: itt. Most csak arra jöttem rá, hogy lehet, hogy nekem a hosszúra nyúló, magányos téli vonatút miatt tetszett annyira, mert együtt tudtam érezni a főszereplővel.

De azért nem kezdek el előre félni, majd idegesít a MÁV, ha úgy adódik.

Apropó, Shinkai Makoto. Megnéznék már megint tőle valami vizuális remekművet, játszhatnának valamit megint a mozikban. Azt viszont nem bocsátom meg, hogy úgy elrontották a minőséget a Toldiban! De akkor még nem voltam olyan szemét tudatos vásárló, hogy nekiálljak pampogni a felelősöknek. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kockakolto.blog.hu/api/trackback/id/tr192448428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"/>
süti beállítások módosítása