Szombat este

2012.11.17. 20:48

A szombat nálam a hét kipihenésére szolgál. Bevallom, már szerdától rohadt fáradt vagyok, és hazafelé elalszok a tömegközlekedésen. Valamit ezzel kezdeni kéne, agyilag frissíteni, beállítani a gondolkodási pályákat, kikapcsolni néhány területet. Kikapcsolódni, lazítani a szálakon.

Elmentem pl. a múlt héten egy ismerősöm koncertjére. Alig voltunk a kávéházban, én söröztem, mint az ökör, az ismerősöm virtuózan zongorázott, a gyönyörű énekesnő andalítóan énekelt. Előadták a kedvencem, kérésre készítettem pár fényképet róluk, és söröztem tovább.

Azelőtt nem is tudom mikor voltam valahol legutóbb. Azt hiszem leültem beszélgetni valakivel fél órára még valamikor a nyárutón. Szóval itthon lazítok, most épp sütöttem egy pizzát (nem lett túl jó), degeszre ettem magam vele, mellé toltam egy sört (az se volt túl jó). Hm, sok sört iszok mostanában.

Asszem szociálisabbnak kéne lennem. Nem lesznek barátaim, ha nem törődök velük. Nem tudom ez miért alakult így, én egyszerűen nem érzem sokszor az ingert, hogy felvegyem a kapcsolatot másokkal. Hát, majd valahogy megoldom. Mondjuk mostanában nem sok telik tőlem, szerintem ez a fél órára összefutás egyelőre elég lesz, valahol el kell kezdeni. Aztán majd megfejtem, hogy mi bajom, és mehet minden a régiben. Vagy épp máshogy.

Na, mentem tovább kikapcsolódni...

A bejegyzés trackback címe:

https://kockakolto.blog.hu/api/trackback/id/tr504912047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rebelde 2012.11.19. 17:03:29

kapd össze magad Gabó:))

csipesz. 2012.11.28. 17:57:25

Tetszett a poszt őszintesége, a pizza és sör kombinációja pedig nagyon szimpatikus. :)

Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2012.12.30. 22:22:26

Hát, volt egy kis fellelkesülésem, hogy törődjek az emberekkel, de alábbhagyott.
Többekkel is genyó voltam, barátságosabban fogalmazva morózus, de az nem adja vissza az érzést. De az is lehet, hogy kemény vagyok magamhoz.
Kedvem, indíttatásom továbbra sincs, hogy ráemeljem a telefont emberekre. Pláne, ha már rég beszéltünk. Ugyanez írásban.
Lehet, hogy ez valami szezonális hatás, tél van, ilyenkor téli álmot alszok. De igazából ez régebbi, mint az évszak, már a poszt dátumából is látszik.

Na, ez egy jó kérdés, megfejtem, hogy miért van így.

csipesz. 2013.01.02. 14:59:59

Akkor most tavaszig nem megyünk inni??? :)

Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2013.02.13. 16:01:34

Szombaton ebédre szerintem megismétlem a pizza és sör kombinációt. Ezúttal próbálom jobbra, de már nem emlékszem, hogy mit rontottam el. Talán a sót.

Azt hiszem elég bénán menedzseltem most az ismeretségeimet. Már jó ideje nem beszéltünk, az egyiknél nála pattogott a labda (vagy inkább a komód alatt lapult leeresztve), a másiknál nálam.
Inkább nem kellett volna felfújnom a labdát, mert megint csak leereszt. Közben rájöttem, hogy ez most egy ilyen időszak az életemben. Hja, persze, mindenki ezt mondaná.
Szóval nem most fogok új ismeretségeket kötni, csak ha nagyon muszáj, értsd: szerelem első látásra, valaki rámnyomul, új munkahely, másik ország, új projekt...
Az éppen működőkkel azért törődök továbbra is. :)
"/>
süti beállítások módosítása