Csetelés sorainak újrarendezése - modern művészet :-)

2008.09.25. 19:05

Cseteltem egy barátommal, és olyanokat írt, hogy abból én ezt alkottam.
Tehát,
Morgan le Fay soraiból összerendezgette: Kocka Költő

szeretném viszontlátni a kockaköltő-n :)

nem, nem
értem
mellesleg
nem szeretem a bajszot :)
elfáradtam
sajnos

mondom: szép az idő!
és nagyon értelmes
nem... Craig David
sajnos nem James Bond

igen :)
végre nem esik, a mai világban ez is valami
már nagyon mennék haza
indul a vonatom:)
is-is :)
csak közben pörgök a fejemen

na most egy kicsit megnyugodtak a kedélyek
összerendezgette
én biztos nem
nincs rajta kopirájt
pénteken igen

2008. szeptember 17.

A bejegyzés trackback címe:

https://kockakolto.blog.hu/api/trackback/id/tr52681601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Morgan le Fay 2008.09.26. 11:20:37

Köszönöm, Gabó.:) Örülök, hogy ihletet adhattam:)

Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2008.09.28. 09:08:11

Morgan, én köszönöm, hogy kirakhattam :)

milena 2008.10.09. 22:32:30

"pénteken igen"

:))))))))))))))))))))

jó, hogy ilyen sokan tudjuk, mit jelent a "pénteken"...

Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.10.11. 20:46:24

én is írtam egy szabadverset.
mondanám, h szar lett, de nem. inkább majd moderáld majd ki léci! :D

figy
hiányzol
ez elviselhetetlen
leírva közhelyes, átélve elviselhetetlen
inkább soha többé ne találkozzunk
remélem, leszek annyira erős, h ezt be is tartsam
muszáj
mert kikészülök
evvan

nem szeretlek
mégis mindig újra és újra beleélem magam, h
milyen jó lesz a karjaidban
és várom a csókjaidat
aztán nem jössz, nem jössz, nem jössz

most először sírtam is
és most ég a torkom
nem jó ez

menj a francba

Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2008.10.11. 22:00:16

ez jó tényleg...
moderáljam tényleg?

kiraaaaa 2008.10.11. 22:25:33

Ne moderáld, mert tényleg jóóóóóóóóó
sajnos...

tényleg a fájdalomból születnek a jó dolgok?
meg kell szülni a rosszat? és akkor jó lesz???

Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.10.11. 22:34:22

hát édesek vagytok, de szerintem azért ez már túlzás, ennyire köznyelvire venni a figurát.

és igen. fájdalomból lesznek a legjobb műalkotások vagy munkák (gondolok van Goghra, az éhező József Attilára, vagy a menetelő Radnótira stb. - Persze ez még csak a gyanút se keltse senkiben, h egy napon/lapon emlegetem magam velük, csak elméláztam kicsit a fenti általános megállapításon...).
"/>
süti beállítások módosítása