Pontos

2009.12.14. 10:22

A vonat ma nagyon pontosan érkezett meg. Csodálkoztam is, hogy egyáltalán nem zavarja a hóesés. Ilyen jót tett volna a vasútnak a 27 mellékvonal bezárása? Azért nem volt minden tökéletes, azt mondta a kalauz, hogy a menettérti jegyen a már meglévő vonatszám az a hajnali befelé menő vonat volt. De aztán gondolom belátta, hogy nincs sok ráció amögött, hogy hajnalban utazik az ember egy irányba, aztán kicsit később reggel újra...

Szóval itt a fehérség, még ha gyorsan el is tűnik.

Aztán ez a szám szólt a rádióban, jól esett. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kockakolto.blog.hu/api/trackback/id/tr301595950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.12.14. 12:56:38

Na, ennyit a pontosságról. Megnéztem az új szolgáltatással, hogy mennyit késett a vonat. Meglepődve láttam, hogy bizony késett, ugyanis a menetrendben előrébb került, és így sikerült elérnem.

Pedig én megnéztem az új menetrendet még az életbe lépése előtt, és teljesen olyan volt, mint a régi. Biztos benéztem.

Biztos a kalauz is benézte a vonatszámokat.

kerikak 2009.12.14. 15:04:46

nem javulnak meg ezek soha..

kisvi 2009.12.15. 00:54:17

Emlékszem, régen, amikor ingáztam, minden évben az első rendes hóesésnél (értsd: 2-3 centi felett) meghalt a vontközlekesés. 2-3 órát kellett várni a vonatra, ha újközben kapta el a szerelvényt a havazás, akkor 2-3 óra alatt tette meg a Vác-Bp távolságot a vonat. Valahogy nem hiszem, hogy ez azóta megváltozott volna.

kiraaaaa 2009.12.15. 20:48:30

Akkor ez most olyan, hogy egyszercsak kimész az állomásra, és majd jön egy vonat?
Itt a vonat-hol a vonat játék?:)

Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.12.16. 09:36:57

Ma a nagyobb hóesésben is alig késett. Egész jó eddig. :)

Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.12.17. 08:15:26

Hehe, én néztem be mégis a menetrendet. :)))
Maradt változatlan. Buta Gabó! :)
"/>
süti beállítások módosítása