Álmok V.

2011.04.02. 09:44

Egy régi motívum jelent meg újra.

Álmomban az USA-ba (vagy a USA-be) készültem, de nagyon elmismásoltam valamit, mert közeledett a repülőút, én meg még nem is pakoltam be semmit, azt se tudtam, hogy mikor indul a gép, hol lesz, vagy lesz-e átszállás. A célállomás nem izgatott. Már komolyan fenyegetett a lekésés veszélye, amikor is eszembe jutott, hogy nincs is vízumom, és ez megnyugtatott, mert akkor úgyis mindegy. Pedig már összeírtam egy csomó dolgot, amit ott szerettem, és itthon nem kapni.

Felébredve megnyugodtam, hogy nem is kell mennem, persze örültem volna egy kis Hot Tamales-nek és némi Pop Tarts-nak. A vízum dolgot nem tudom igazából, hogy jól álmodtam-e, turistaként nem kell, de álmomban azt hiszem a munkahelyem küldött volna egy konferenciára, amihez lehet, hogy kell, nem tudom.

A bejegyzés trackback címe:

https://kockakolto.blog.hu/api/trackback/id/tr622793014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"/>
süti beállítások módosítása