Filmnapló - elmaradások

2014.02.26. 19:36

A fene, nem írtam a filmekről, amiket láttam, na akkor most csak röviden:

Tic Tac: a "svéd Ponyvaregény". Na persze, nagy szar. Csak ha valakinek nincs jobb dolga, akkor nézze.

A Wall street farkasa: hosszú, de nem túlságosan, én jót röhögtem, üzenete számomra nem volt.

Viharsziget: szerintem már valahol ellőtték nekem a poént előre, így könnyű volt. De most csak ennyit lövök le, hogy van poén. Azért meglepett, és jó kis film. Része lehetne a "fallal körülvett világok" ciklusnak, amiben eddig Murakamitól a Világvége..., a Haibane Renmei c. animesorozat, és az Élni jó c. scifi novella vannak benne.

A bejegyzés trackback címe:

https://kockakolto.blog.hu/api/trackback/id/tr925834191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"/>
süti beállítások módosítása