Megelőlegezett bizalom

2010.11.19. 23:23

Nemrég elkezdtem megnézni egy előadást, de sok más dolgom volt, félbehagytam. Most folytatom, még nem láttam teljesen, de azt hiszem bátran kirakhatom.

Egyrészt szerintem jó lesz, másrészt meg úgyse nézi meg senki, olyan hosszú, szóval mondhatok bármit.

A bejegyzés trackback címe:

https://kockakolto.blog.hu/api/trackback/id/tr662460355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2010.12.09. 20:58:19

Pár dolog megragadt bennem az előadásból.
Pl. örülök annak, hogy gyerekkoromban voltak olyan tanáraim, akik sokat tettek azért, hogy megtapasztalhassuk, milyen mások számára is izgalmas dolgokat közösen véghezvinni.

Két gondolat még szöget ütött a fejembe: légy türelmes, várd ki, és az emberek meglepnek és elkápráztatnak. A másik: ha valamit rosszul csinálsz, és senki sem szól, az azt jelenti, hogy feladták.
Kicsit ellentmondásban van ez a két dolog, de szerintem megférnek egymás mellett. Az első kellemes, alkalmazhatom másokkal szemben, a második pedig az engem érő kritikát teszi a helyére. Nehéz lehet néha elviselni a kritikát, de még mindig sokkal jobb, mintha egyáltalán nem kapnék.
"/>
süti beállítások módosítása