Álmok VI.

2011.04.18. 20:34

Másról most úgyse nagyon tudok írni. Ezt még április 5-re virradóra álmodtam.

Apáméknál voltam, nem tudom milyen alkalomból. Öt-hat embernyi társaság volt, köztük egy pszichológus, aki egy korábbi kijelentésemet, vagy álmomat elemezte.

Mikor rájött az értelmére, bekiabálta a szobába, ahol voltam, hogy „Neked nem is Rita hiányzik, hanem Amerika!”

Mondtam neki, hogy én ezt már előző nap tudtam. Büszke voltam a felismerésemre, végre rájöttem valami régóta nyomasztó talányra.

A bejegyzés trackback címe:

https://kockakolto.blog.hu/api/trackback/id/tr602837870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2011.04.26. 23:24:41

Rita nevű közvetlen ismerősöm amúgy nincs is. Az Erika név egy fokkal jobban jött volna ki, de hát ezt álmodtam. :)
Az a baj, hogy ébredés után még volt némi fogalmam a talány megoldásáról, de elfelejtettem. Vagy csak azt hiszem, hogy volt fogalmam.
"/>
süti beállítások módosítása