Mindjárt kilenc

2008.05.30. 15:45

A szokásos életkép nálam, hogy mindig leragad a szemem, és összevissza kalandoznak a gondolataim. Ezt a verset 6 perc alatt írtam, míg vártam a kilenc órát (este). És már tényleg csak azt.

Mindjárt kilenc

Én már tényleg csak a kilenc órát várom,
Délután többször is rámszakadt az álom.
Apró kis bóbiskolás, lezuhant a fejem,
De ettől a mozdulattól mindig felébredtem.

Nem tudtam figyelni egy jó novellára,
Elkalandoztak gondolatim a messzi pusztába.
Jött velem a vonat, átsuhant a tájon,
Én már tényleg csak a kilenc órát várom.

2008. május 29.

A bejegyzés trackback címe:

https://kockakolto.blog.hu/api/trackback/id/tr63495187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"/>
süti beállítások módosítása