Jó emlék

2012.03.16. 19:28

Éjszakai autózás. Nemrég a Bánságban jártam munka ügyben, autóval mentünk. Nem én vezettem, és világosban indultunk oda is és vissza is, de sötétedés után felrémlett bennem egy régi, jó emlék.

Egy nyári éjszaka volt, egy vidéki esküvőről jöttünk haza. Tök jó volt, mert nem kellett innom. :) Ketten voltunk, a volt barátnőm és én, csinosak voltunk, táncoltunk, sétáltunk a kertben a szúnyogfelhőben, stb... :) Éjfélkor eljöttünk, mert neki vizsgára kellett készülnie, nem kikészülnie.

Headlights on dark roads

Nyugodalmas közutakon autóztunk hazafelé, ő elbóbiskolt, én lehalkítottam a zenét. Csendes útzaj, a távolsági fényszóró csóvája a sötétben, az útbaeső települések néptelen utcái... Nagyon békés pillanat volt.

Jó dolog az ilyet átélni, és akkor is jó, ha felelevenedik. Az ilyen pillanatok értékesek.

A bejegyzés trackback címe:

https://kockakolto.blog.hu/api/trackback/id/tr364320842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hajdú 2012.03.26. 20:39:23

Érdekes, hogy milyen messzi asszociációkat tud elindítani egy ilyen egyszerű életkép, nem? Mint amikor például egy zeneszámról nem a szám konkrét üzenete jut eszedbe, hanem a kor vagy a koncert, a történések, amikor hallgattad. És még az is lehet, hogy amúgy "objektíve" középszerű vagy akár szar az a szám, neked mégis tetszik amiatt.

Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2012.03.26. 21:48:40

@hajdú: Mostanában pont volt egy pár zene, ami felelevenített dolgokat. Lássuk csak, előveszem a youtube előzményeket...
Az elsőnek valóban nem az üzenete számított, csak a város a címében:
youtu.be/VA0IAbizUfg
A Pearl Jamtől viszont mind a zene, mind az üzenet betalált:
youtu.be/4O7jmmSYI9U

A posztba meg belejavítottam, hogy "(az útbaeső települések) néptelen utcái". Kéne verziókövetés a blogmotorba.
"/>
süti beállítások módosítása