Munkabolt

2008.12.04. 11:11

A domináns csimpánz elveszi az alárendelttől a banánt. Ha egy szobába egymással szemben engedik be a két majmot, és két banán van a szobában, ezekből az egyiket látja a domináns, mindkettőt az alárendelt, akkor az alárendelt melyik banánhoz megy oda?

De ez mindegy is, írtam angol szenrjút közben, tessék:

my boss talks a lot
I'm hungry, but the food is
in the other room

2008. december 2.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kockakolto.blog.hu/api/trackback/id/tr95803155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

milena 2008.12.04. 13:11:30

Hmm, ez marha jó!

Talán azért, mert könnyű azonosulni a lírai alany konfliktusával? :)

Elanor_42 2008.12.10. 23:20:26

ó, ki nem találtam volna, h lecsapsz erre a designra :D

Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2008.12.10. 23:26:26

Ó, muszáj voltam :)
Még a címet kell megkalligrafálnom valahogy, és akkor szép lesz. A csúnya zöldet már átírtam, meg egyebek.

Elanor_42 2008.12.12. 00:52:42

ha jól értem a kérdést, ami hajnali 1kor nem tutkeráj :) akkor szerintem a genyó főni el akarja majd az alárendelttől venni a banánt, ezért az alárendelt a főnihez közelebbit fogja elvenni, amiről azt hiszi, h elvakult gőgjében nem is látja a főni. amúgy, azt hiszem, mégsem értem az egészet, hát van ez így néha :)

a feliratban segítsek? rájöttél már, hogy kell?
"/>
süti beállítások módosítása