Nyári est

2009.07.08. 23:56

Nekem mindent szabad. Régi haikut átkölteni is. :)

Vállunk összeér,
Minden üres, a lélek
Nyirkos nyári est.

2009. július 8.


A bejegyzés trackback címe:

https://kockakolto.blog.hu/api/trackback/id/tr701235156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Elanor_ 2009.07.13. 15:15:51

ez nagyon szép.
én is nyirkosnak képzelem a lelket. és a magányt is.

Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.07.13. 15:45:55

@Elanor_: Köszönöm! :)
Furcsa érzéseim vannak a költeménnyel kapcsolatban. Szoktak lenni amúgy, ez normális. A régi eredetiben a lélek volt üres. Most itt pozitív ürességet "akartam kifejezni", amit kiválthatott a vállak összeérése. Egy ilyen jó pillanatban történt érintkezés egy másik emberrel hirtelen kisöpör mindent, és csak az általa keltett érzés marad meg, vagy még az se, mert hamar elenyészik.
Azért idézőjeles az "akartam kifejezni", mert persze semmi akaratlagos nem volt ebben, csak egyszerűen leírtam. Aztán jól belemagyarázom, ami bennem van.
A lelket én nem tudom milyennek képzeljem. Bármilyen lehet. Szerintem itt most azzal a környezettel írtam le, ami akkor vett körül, amikor magamba néztem, és láttam is. Van ebben valami, mert az ilyen pillanatokban nem elkülönülök a világtól, hanem inkább a részévé válok, és fordítva.
"/>
süti beállítások módosítása