Listába szedve

2012.04.25. 21:55

Lássuk csak, mik történnek mostanában, hogy képben legyek, amikor visszaolvasom később:

Újabb ország kipipálva, Szlovénia hegyei-völgyei szépek az autópályáról nézve, Ljubljanából sajnos nem láttam sokat, mert nem értem rá körülnézni. Hokimeccsre se mentem, sajnos, vagy nem sajnos :)

Az Interneten nem lehet 30 napos vasúti kerékpárbérletet venni. Pedig én pont 26-tól akarok munkába bringázni, és emberbérletet simán veszek bármilyet. Számlát is ad, és sokkal jobb, mint sorban állni és kivárni, míg Ödön bekörmöli a cégnevet-címet. Így hát sorban álltam, és ott adtak, de a nőnek ez volt az első.

Osztálytalálkozó közeleg, ezzel a bandával a harmadik. Az elsőre nem is emlékszem. Jók voltunk anno nagyon, kiderül, működik-e még a dolog. :)

A jól öltözött csajról majd írok a neki szentelt posztban. Na de melyikről? :)

Nem jut eszembe más hirtelen.

A bejegyzés trackback címe:

https://kockakolto.blog.hu/api/trackback/id/tr534473696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hajdú 2012.04.27. 22:55:07

Ljubljanát egyébként érdemes megnézned legközelebb, nagyon hangulatos a belváros!
Én is épp arrafelé tartok holnap, bár a városnézést szintén kihagyom, csak repülni megyek :)

Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2012.05.06. 17:11:03

@hajdú: Láttam hol voltál, szép! :)

Közben volt osztálytalálkozó, meg kell mondjam, hogy még mindig jók vagyunk. :D
Továbbá van a kisvárosomban színvonalas étterem, drukkolok, hogy bejöjjön nekik az üzlet. Van még továbbá sörpalackozó és elárusítóhely. Itt végig kell majd próbálnom az ízesített söröket. :)
Mi lenne, ha nem csak aludni járnék haza?
Apropó, osztálytalálkozó és pia, az egyik volt osztálytársam pálinkafőzéssel is foglalkozik, hozott kóstolót... hm, őt is meg kell még keresnem. Pedig én és a pálinka azt hittem, hogy külön világ. :D

hajdú 2012.05.10. 16:27:45

@Gabó Kocka:
Ez a legtöbbször így kezdődik :)

Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2012.05.13. 20:36:14

A meggysör nem jött be. A meggy amúgy sem kedvencem, de biztos össze lehetett volna hozni egy kellemes sört belőle. Mindegy, valahogy elfogy azért. :)
Ezek után a töksörre kétkedve tekintek, de azért kipróbálom. Aztán már csak két világos és két (?) barna van hátra.
Már csak popcorn vagy ropi kell és megnézek pár filmet a megnézendő listáról. :)

A pálinkát még megfontolom. Rákapok és alkesz leszek, vagy mégse jön be, és rajtam marad. Nagybátyám szőlőpálinkája se fogy már mióta, pedig állítólag finom, nekem mégse ízlik.

Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2012.05.28. 21:08:00

Szűretlen barna sör: ez se nyert. De legalább nem meggyízű. :)
Megkóstolom még majd a világosat, de aztán leteszek a helyi ízekről, azt hiszem.
"/>
süti beállítások módosítása