Fáradtan vonszolt napok

2012.07.15. 18:29

Sorra veszem már, hogy mik is vannak velem.

Már vagy 10 éve halogattam egy problémát, ami sebészi megoldást követelt. Látszik, hogy nem sürgős. :) Elhatároztam, hogy amíg még képes erre az egészségügy, addig lépek az ügyben. Meg is történt, június 20-án, mikor mások gyereket szültek, addig én is alávetettem magam az egynapos sebészeti ellátásnak. Nem volt olyan rossz, még a hőség se bántott, mert jegeltek. :)

Két hétig itthon pihentem, aztán vissza a melóba. Várhattam volna még pár napot, bár ki tudja, lehet, hogy csak a visszarázódás volt rossz. Nemsokára már sportolhatok is, az rohadt jó lesz, mert nagyon plöttyedt lettem, és semmi erőnlétem nincs.

Ez a rossz az egészben, meg a magány. Két hét alatt „elszoktam″ az emberektől. Viszont tudtam Wimbledont nézni. Tudtam én, mikor kell egy kis betegszabadság! :) Federer azt nyilatkozta a torna előtt, hogy ő ezt most megnyeri. Nem bíztam nagyon ebben, Djokovicra fogadtam volna, ha játszanék, de így rohadt mód örülök, hogy összejött!

Többről nem számolok be, de nincs is nagyon miről. Legyenek inkább mókás teniszvideók!

A bejegyzés trackback címe:

https://kockakolto.blog.hu/api/trackback/id/tr44658230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2012.07.16. 08:56:10

_Tegnap_ tévéreklámot láttam, hogy június 25-től _lesz_ wimbledoni közvetítés a reklámozott kábelcsatornán. Valaki benézte. :)
Én nem ott néztem, mert én másik társasággal vagyok, hanem egy online fogadási oldalon. A kép kicsi volt, rossz felbontású és nem lehetett teljes képernyőre tenni.
Fizettem volna én az AELTC-nek, BBC-nek, vagy másnak rendes streamért, de korlátozták UK-re, USA-re, szóval ez maradt. Meg az érdekes meccsek utólag letöltve torrentről.

Rebelde 2012.07.27. 11:42:43

megműttetted a teniszkönyököd?:))

Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2012.07.27. 15:37:54

@Rebelde: Valami egészen mást. :)
Voltam ma teniszezni, a hátam fáj tőle. Ennyit a fokozatos terhelésnövelésről. :) De már legalább bírom a strapát.

Rebelde 2012.07.28. 11:13:19

@Gabó Kocka:

az a jó ha fáj, legalább érzed hogy élsz...:)
"/>
süti beállítások módosítása