Kora tavaszi erotika

2009.03.26. 21:10

Ruhám leszaggatta,
testem körbefonta,
a tó melletti tisztás
harmatos füvén
jeges szél süvített
a vízparttól felém.

:)

2009. március 25.

A bejegyzés trackback címe:

https://kockakolto.blog.hu/api/trackback/id/tr851027915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Brúnó_ 2009.03.27. 16:09:34

2 nap múlva pedig jön a nedves orr, és társai? :)

milena 2009.04.15. 15:05:58

@Brúnó_: Most, hogy így mondod, van egymáshoz köze a ruha-leszaggatásnak, a test-körbefonásnak és a nedves orrnak... meg lehet kapni mindhármat ugyanattól a lénytől :)

kerikak 2009.04.17. 18:42:50

szép :))
később majd elolvasom a többit is :)

nem tudom hogy jött ide a nedves orr, biztos van valami csak általatok ismert előzménye, de nekem a nedves orról mindig egy kiskutya jut eszembe :)

Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.04.17. 19:15:08

@kerikak: :)
A körülményeket tekintve szerintem a megfázás jön le először Brúnó kommentjéből, vö.: "folyik az orra".
Nincs csak általunk ismert előzménye, én legalábbis nem tudok róla, ettől függetlenül Brúnó gondolhatott még valami mögöttes jelentésre is, de nekem még nem esett le.
Nekem macska jut róla eszembe.
"/>
süti beállítások módosítása