Szeged nem a világvége

2009.07.27. 22:29

Szingapúr azért messzebb van. Ha egyszer lesz világkörüli jegyem, akkor azért meglátogatom az ottani ismerősömet. :)

Megnéztem az ihletfüzetet, és tök üres. Na jó, van benne valami, ha az elkészül, és elég plasztikus, finom és választékos lesz :), akkor ide kerül.

Hogy valami jó is legyen, tekerjük fel a szőnyeget, úgyis gyakorolnom kell a bugit:

Ismét élménybeszámolok. A múlt héten az újdonság a videokonferencia volt, érdekes dolog így munkamegbeszélni sosem látott emberekkel. A legjobb, mikor az ember meglátja magát, hogy kilóg a képből, akkor odanyúl, hogy elfordítsa a kamerát, persze tükrözve a jó irányba, mert ellenkezik az intuícióval, és ettől a hirtelen mozgástól keletkezett nagy adattömegtől lefagy a kapcsolat, és úgymarad a kép, mintha még mindig oda lennék hajolva. :)

A hétvége már csütörtökön elkezdődött. Igaz, kellett pénteken is dolgozni, de a szórakozás már beindult. Most már nem fáztam az étterem teraszán, a csoki sem fázott, az utolsó négy kockát úgy kellett a papírról levakarni. A csokifelfújt valami mennyei volt, de örültem volna, ha van még egy-kettő belőle a tányéron. :) Említettem már, hogy szeretem a csokit? <Gombócartúros idézet helye.>

A sört gyorsan kellett inni, nehogy megmelegedjen. Sajnos ez a katasztrófa be is következett, de ennek csak a jó társaság lehet az oka, mert olyankor repül az idő. Ilyen melegben gondolhatnának a kocsmárosék arra, hogy jéggel töltött pezsgőspalack-tartóban hozzák ki a sörösüveget. Vagy termoszkorsóban, ha csapolt. Komolyan.

Pénteken reggel elugrottam a piacra. Egyedül. De csak azért, mert ott van a kínai csemege- és fűszerbolt. Vettem feketeteát (PG tips, egyeseknek-ketteseknek PG tits :)), gránátalmás üdítőt (finom), holland kakaóport (mondtam már, hogy szeretem?), aszalt mangót (ez most nem volt az igazi), meg instant rament.

Péntek este nem volt valami jó a szórakozás. Bár a lány tényleg érdekes dolgokról beszélt, de csak a bólogatva befogadásra voltam már képes. Szóval most itt van a fejemben, amit mondott. Azt hiszem a reakcióval már elkéstem. :) Az összesen három ember (velem együtt), aki összeverődött nem ígért semmi jót, úgyhogy hamarabb leléptem.

Szombat-vasárnap megint a szokásos nihil. Elbicikliztem szülőket látogatni, ez volt az összes sportolás. Aztán ki is takarítottam valamelyest, egész élhető lett a házam. :) Majd ha tényleg szabin leszek, akkor csilivilire suvickolok mindent.

Szeged elérhető közelségén mélázok. Vajon szívesen látnak-e ott engem vendégül, vagy csak futólag összefutunk valahol valakivel? Legjobb lesz az autentikus forrást megkérdeznem, bár ő is eltűnt egy ideje, mint az a barátom is, akiről azt álmodtam, hogy terhes. Ő azóta megkerült, és még nem közölte az örömhírt. :D Az is eszembe jutott, mikor egyszer régen egy terhességi teszt fölött izgultunk az akkori barátnőmmel. Akkor épp egyet gondoltunk, és nem pozitívat. :)

Hiányzik a Warez Filmklub. Megnéztem az Angyalszív c. Mickey Rourke-s filmet, amit anno kihagytam. Szerintem nem volt megrendítő alkotás, de nagyon szép volt, jól használta a filmes eszközöket, el tudta érni nálam, hogy ne akarjak felállni mellőle. Amire pl. a Gettómilliomos nem volt képes, bár akkor éppen tényleg halaszthatatlan telefonálnivalóm volt. :))) Lehet, hogy nekem pont a kihagyott negyedóra miatt nem tetszett az a film?

Egy Murakami regényben olvastam azt, hogy a főhős egyik barátja csak olyan írótól olvas bármit, aki már 30 éve halott. Ez a garancia arra, hogy maradandó alkotásról van szó. Én valahogy így vagyok a filmekkel. Mikor a filmklubunk működött, én olyan filmeket szerettem volna megnézni, amiket az „idő már igazolt.” Azt hiszem a Nagyítást is bepótolom hamarosan, bár azt már láttam többször is, csak sosem emlékszem rá. De esküszöm mindig józanul láttam! Persze az agyam érdekes, berúg bármitől. Ma befűtöttek a vonaton, miután leszálltam, és felhívtam egy barátomat, azt kérdezte huncutul, hogy honnan jöttem. Mondtam, hogy nem ittam semmit. Csak a hőguta. Kánikulapróba. Fantáziapanaszlakat. Ó-ó-ó. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kockakolto.blog.hu/api/trackback/id/tr281272668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.07.27. 23:10:00

Ja, azt nem is említettem, hogy hiába a kétszeresen biztosított ébresztés, ma is elaludtam, de szerencsére csak egy órával tolódott későbbre az indulásom. Így viszont borotválkozni már nem jutott időm. Ma a nők azon felének tetszettem, akiknek bejön a borosta. :) Ez most már csak moderáltan szúrós, de azért levágom.

Holnapra még egy ébresztőórát beállítok. :)

Lena. 2009.07.28. 05:27:05

Hogy alszol el? Csörög az óra és nem hallod meg? Vagy csörög, leütöd és visszaalszol? Ha ez utóbbi, próbáld olyan messze tenni, hogy fel kelljen állni érti, ne csak a karod kinyújtani.
Murakami nagyon jó, én az első regényénél beleszerettem.
Szerintem a borosta önmagában nem jelent sem előnyt, sem hátrányt. Az a kérdés jól áll-e. :)

Lena. 2009.07.28. 05:40:40

Persze leginkább szabadság kellene az elvalvásra. Mikorra tervezed?

Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.07.28. 06:45:48

@Lena.: Nem emlékszem rá, szerintem leütöm és visszaalszom. Kösz az ötletet, ma pont ezt csináltam, és sikerült!
Szabi a jövőhéttől esedékes.

Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.07.28. 12:28:01

@Lena.: Akkor úgy mondom, hogy azoknak a nőknek jöttem be, akik szerint nekem jól áll a borosta, és amúgy kedvelik a borostás arcot, pláne az én fejformámat, meg testalkatomat, meg a... Annyi mindennek kell megfelelni! Ezért meg sem próbálom. :D

Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.07.29. 11:45:21

@Lena.: Murakami fölött elsiklottam, de azóta motoszkált a fejemben. :)
Melyik regényét mondod elsőnek? Én a magyarul először megjelent Világvége és a keményrefőtt csodaországot olvastam először. Hogy abban milyen jól teremt hangulatot!

Lena. 2009.07.29. 18:46:58

Igen, én is arra gondoltam, a magyarul először megjelentre. Az a csavar a végén iszonyat, ma is kiráz a hideg tőle, ha rágondolok. Mint a Szárnyas fejvadászban, a rendezői változatban a megvilágosodás a papír egyszarvúval... Mélyen felforgató. Ja, még egy ilyen filmet láttam, a Jákob lajtorjáját. "Borzasztó" mindegyik, egy kicsit én is belehalok velük. Persze pont ettől jó. Murakamival együtt jelent meg Pelevin első könyve magyarul, a Rovarok élete. Az is óriási élmény volt. Aztán befutottak nálunk. Murakami nyugaton is nagyon népszerű, jobban mint otthon.

kerikak 2009.07.30. 12:46:31

@Kocka Költő: miért nem használod inkább a mobilt ébresztésre? ha lenyomod a szundit 10 perc múlva (vagy ahogy beállítod) újra csörög :)

Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.07.30. 12:55:44

@kerikak: Mobil volt egy, most kettő is van (még jó, hogy adott a cég), jó messzire teszem őket este az ágytól, de ma is már necces volt, mert olyan kedvemben voltam, hogy leállítsam őket, aztán visszafeküdjek. De erőt vettem magamon, és csak a szundit nyomtam le, és a következőre már felkeltem. Ha kiiktattam volna, akkor lehet, hogy megint semmire se emlékeznék, csak hogy már megint elaludtam. :D

Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.07.30. 14:28:33

@Lena.: Nagyon ne spoilerezzünk! :)
A további művek, szerzők említését köszönöm, bővíthetem majd a műveltségem. :)

tuli _ 2009.08.07. 19:06:06

Gabóka, nem is tudtam, hogy Szingapúrba készülsz :)

tuli _ 2009.08.07. 19:09:04

Ja, és Szeged jó hely, azt a találkát szerintem sikerül összehozni azzal az eltűnős, sok dolga van ismerősöddel.:)

Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.08.07. 19:12:12

@tuli_: Ja, előbb összejön, mint Szingapúr. :)
"/>
süti beállítások módosítása