Átrendezés

2009.08.25. 21:40

Megihletett az IKEA katalógus, amit bedobtak a postaládámba. Pedig nincs is kiragasztva rá, hogy csak svéd reklámot kérek. Gondolatban elköltöttem sokszázezer forintot, aztán inkább átrendeztem a szobámat ingyen.

(Figyelem, most ezoterikus faszság jön, ami általában nem érdekel engem, jó példa erre a horoszkóp, aminek említésekor elegánsan távozni szoktam a helyszínről. Viszont van olyan dolog, amiről legalábbis nem tudom rögtön belátni, hogy hülyeség, sőt, akár még lehet is benne valami.)

Kivágtam a bútorok alapterületét papírból megfelelően kicsinyítve, azt tologattam a papírlapon, amíg végül megtaláltam egy jó elrendezést. A gardróbszekrényt nehéz volt áttolni. Az eszembe nem jutott volna, hogy esetleg kipakoljak belőle, hogy könnyű dolgom legyen. Bár ugye a ki-be pakolás is munka. Sikerült eldugnom szem elől egy ronda szekrényt, nem mindjárt azt veszi észre, aki bejön a szobámba. A másik rondát nem sikerült eldugni, de hát ugye az az egyetlen, ami alkalmas a tévékészülék alá.

A számítógép az asztalával együtt átkerült a szemközti falra, ugyanez lett a sorsa az ágyamnak. Igazából majdnem helyet cseréltek. A fekvésem iránya elfordult 90 fokkal. Ez a két hely, ahol az időt szoktam tölteni. Az ágyamba igazából csak bezuhanok a nap végén, aztán alszom.

A könyvespolc maradt a helyén. Viszont a mécsestartókon kívül minden mütyürt elraktam róla egy cipősdobozba. Végül van még egy befejezetlen ügyem, tipli híján nem tudtam felfúrni a falipolcot. Pedig valahol van tipli... A fúró itt áll készenlétben, a lyukak helye már ki van jelölve, vízszintbe állítva.

Most pedig megtaláltam egy levelet az asztalomon. Oda raktam, mert a polcon volt eddig, de nem volt szívem elrakni máshová. Egy (el)köszönő levél, rendes, valódi papíron, bár nyomtatva. Van benne egy nekem szóló idézet. Lehet, hogy már idéztem valahol, de most akkor újra:

„Úgy viselkedünk, mintha a kényelem és a fényűzés lenne az élet legfontosabb feltétele, amikor valójában másra sincs szükségünk, mint lelkesedni valamiért.” – Charles Kingsley

Azt hiszem ennyi.

Hol is van az ezotéria? Ha első olvasatra nem találtad, akkor próbáld más szemmel újra!

A bejegyzés trackback címe:

https://kockakolto.blog.hu/api/trackback/id/tr151338239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
"/>
süti beállítások módosítása