Kávé

2009.12.05. 20:15

Egy kávét valaki?

Ezerarcú ital. Jólesik a reggeli mellé elszürcsölgetni egy capuccino-t, vagy ébredés után simán bedobni egy feketét, vagy munka közben kezet melengetni a lassan kihűlő forró tejeskávé bögréjével.

Amellett, hogy finom, még esztétikus is. Nézzük csak a fenti képet, vagy gondolkozzunk el azon, hogy az asztal melyik oldalára ülnénk szívesebben ezen a képen! Ha már tejhabos a kávé, akkor elnézegethetjük a csészénkbe kapott alkalmi kézügyességet:

Azt kell mondjam mások véleményére alapozva, hogy én is egész jó kávét készítek. Pedig nincs is kávéfőzőm. Nem értem miért ódzkodnak sokan az instant kávétól. Sokkal jobb, mint ami néhány kotyogósból, vagy filteres főzőből kijön. Szóval jól megvagyok. Elfogadnék persze egy 2 csészés kis presszógépet, de nem tudnám hová tenni, meg egy kissé ágyúval verébre lenne. Ha már valami, akkor egy rendes kávéscsészekészlet kéne nekem, mondjuk pont ilyen. Hol lehet jókat kapni?

(Update: na jó, az enyém se rossz, tessék egy kép:

Igazából a piros szín tetszene. Vagy átlátszó, mint az első képen. Más vélemény?)

Amit csak mostanában tapasztaltam meg: van valami különleges egy kávéházban egy könnyű reggeli és kávé fölött kellemesen beszélgetve indítani a napot.

Persze egy olyan kávéházban, ahol értik a dolgukat:

A mellékhatásokról kérdezze kezelőorvosát, gyógyszerészét!

A bejegyzés trackback címe:

https://kockakolto.blog.hu/api/trackback/id/tr421576602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.12.08. 22:19:26

Hát nem érdekel senkit ez a bejegyzés? Hol a hiba benne?
(Gabó hisztis. :D)

Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.12.09. 11:14:47

Na ez egy érdekes kávés kép:
www.flickr.com/photos/33080227@N06/4168843806
Nem is tudom, nem is tudom. Furcsa.

Dr. Jula Watson 2009.12.09. 21:54:54

A piros nagyon karácsonyi hangulatú. :) Én is nagyon szeretem a kávét, és nem a hatása, hanem inkább az egész fogyasztásának a hangulata miatt. Ugyanolyan szertartásos tud lenni, mint a tea.

Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.12.09. 23:21:19

@Dr. Jula Watson: Igen, a szertartás tetszik. Ha úgy tetszik: a tradíció. Meg persze az íze.
Már várom a holnap reggelit. :)

kisvi 2009.12.12. 22:57:42

én lehet hogy tudom, hol tudsz olyan csészét szerezni. körbenézek majd.

én is azt az elvet vallom amúgy, hogy inkább az instant, mint egy sima otthoni kotyogós vagy eszpresszógép, mert azok rém rossz kávét adnak. Egy rendes, otthoni gép, ami meg már jó kávét ad az sokba kerül.

kerikak 2009.12.14. 15:02:58

a pirosra szavazok! :)
én is szeretem de csak az illatát, az ízét csak tejjel, sajnos szívdobogást kapok tőle így csak ritkán iszom

Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.12.14. 17:16:40

@kisvi: Kösz, ha utánanézel!
Így van, azt hiszem egyelőre leteszek az otthoni őrölt kávéból főzésnek. De nekem jó így.

Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.12.17. 14:08:45

Na meg ez. Nekem egy ilyen kompozíció nem jutott volna eszembe.
www.flickr.com/photos/cloughridge/1423106913/
"/>
süti beállítások módosítása